2011年12月5日

天仙局


近年男裝潮流奄奄悶悶,官仔骨骨打扮以畀跟得貼的MK仔玩到臭。話時話,旺角商場仔賣的窄身西裝,窄是夠窄身,但總是無來貴格,求高人指點一下當中分別。

扮大人潮流無突破,大家都想另谷潮流取而代之。MILK近年力谷那些outdoor同遊牧打扮,但看來吃力非常。你知香港人是什麼料子,一身遊牧打扮根本同乞兒無分別。著起龍袍已經唔似太子,現在重要被被搭搭,都唔化。

不過谷邊樣唔谷邊樣都是錢決定,MILK力谷大多是自己有售的品牌。既然傻仔天生畀人呃,咁我呃佢好過畀其他人呃咯。

7 則留言:

匿名 說...

永遠其待你出新 post!

大6果/觀鳥家 說...

多謝支持。

匿名 說...

我們擁有獨一無二的系統幫助我們創業,讓創業更簡單。網址免費註冊體驗 >>>【 http://goo.gl/ge7Be 】
這是證實非常成功的系統,18歲到70歲都可以。
只要你願意,都可以成功!
如果您有增加收入的慾望,趕快加我吧。
別嫌麻煩了,賺錢本來就得付出。

網址免費註冊體驗 >>>【 http://goo.gl/ge7Be 】

放棄了解的機會,損失的不是我

匿名 說...

我到依家先知道你有新post D:


btw, support


(隱形讀者上)

匿名 說...

你係米開了新 blog? T^T

大6果/觀鳥家 說...

無喎...點解咁講?我都算一直寫,但就係懶......

Unknown 說...

我愛78論壇影片
香港論壇
hbo論壇
4u論壇
月光論壇
sogo我們的論壇
夢遊論壇
浪漫月光論壇
嘟嘟論壇
oursogo我們的論壇
hbo論壇5278
成人論壇
米克綜合論壇
plus28論壇
full完全論壇
85論壇
情色論壇
貓貓論壇
卡提諾論壇
5278論壇我愛78論壇
bt論壇
伊利論壇
530線上影音城
530線上影音
173影音live秀
夜深人靜影音分享
live173影音live秀
showlive影音視訊聊天網
免費影音視訊聊天
影音視訊聊天情人網
影音視訊聊天網
華人影音視訊聊天
ut影音視訊聊天
免費視訊美女影音觀賞
免費視訊美女ing
免費視訊美女短片寫真
免費視訊美女聊天
日本免費視訊美女
免費視訊美女影音電視
love免費視訊美女影音觀賞
免費視訊美女13060
免費視訊美女msn
免費視訊美女試看
正妹護士
8comic漫畫 海賊王
8comic漫畫網
8comic漫畫線上看
8comic漫畫火影
八國聯軍
八國聯軍透明人間
八國聯軍論壇